A Few Best Men - Streame Filmer Med Norsk Tekst


A Few Best Men 2011, Jeg var veldig spent på å se denne filmen. Det gode er at denne filmen ikke krever at du skal vite noe om bakhistorien, karakterene.

Etter mange måneder med å lese om denne filmen, visning av bilder fra filmen, og andre forskjellige oppgaver som involverer mitt alvorlige behov for å se denne filmen, Jeg endelig fikk en kopi av den. Spillknappen ble presset, lysene var av, og jeg var klar til å se. Selv åpningsscenen forlatt meg i ærefrykt på grunn av de vakre detaljene satt i hver del av denne filmen. Helt forbløffende.

Til slutt, kombinasjonen av intense følelser, dyp erotikk og en intelligent historie i en film som involverer fremragende skuespillere og regissert av en av verdens beste regissører gjør dette til en av de aller beste perioden dramaer noensinne laget i historien til kino. Ikke bare sjanger fans vil elske denne filmen, men noen voksne med en genuin interesse for kino bør se denne moderne mesterverk.





A Few Best Men 2011 Film På Nett.


Denne filmen handler om ideer. Riktignok er de ikke nye ideer, men de er ideer som vi trenger å minne om i tider som disse. Som hovedpersonene i filmen, Jeg har håp om at nok folk til slutt vil gripe inn for å disse ideene og gjøre de nødvendige endringer i rekkefølge for oss å kaste vår frykt, oppsøke sannheten og gjenvinne friheten til å velge vår egen skjebne.






A Few Best Men Se Tv På Nett


  • Budsjett :$12,468,389
  • Vote : 5.8
  • År : 2011.
  • Format : 720p-1080p-1080i DVDRip 1280×720-1920×1080-1440×1080 .
  • Filtype : MPEG-2,F4V,MPEG-1,FLV,flv,.mpv.
  • Selskapet : Screen Australia, Quickfire Films, Screen NSW, Parabolic Pictures, Stable Way Entertainment, Unthank Films, Story Bridge Films, Ingenious Broadcasting, Auburn Entertainment
  • Oversettelse av Film : Norwegian, FR, DE, EN, NL, DW, IV, CA, DX, DR, RJ, CE, HY, BA.
  • Videoformat : 457 MB.
  • Språk : Norwegian - English
  • Lengde : 1h 45 min.
  • Tags : Comedy
  • Oversikt : 8717
  • Download : 5067
  • IMDB Rating : 5.2/10 (05317 votes).
  • Antall Stemmer: 359




  • Hver eneste scene, hvert enkelt stykke dialog er handlet til og filmet med absolutt perfeksjon. Filmen hjulene deg fra begynnelsen og ikke la gå. Kinematografi er helt nydelig.

    Norges Kino A Few Best Men.


    Dette er den nest beste filmen jeg noensinne har sett, Jeg kunne se det igjen og igjen, uansett hvor lenge det er. Skuespillerne spilte utmerket. Det var ikke et øyeblikk da filmen ble kjedelig, det var spenning, humor, handling og alt du trenger for en flott film. Og noen tenker kanskje at det er så lenge, men det er verdt det. Etter å ha sett denne filmen kunne jeg ikke stoppe meg fra å lese og se mer om denne filmen. Jeg elsket filmen, og jeg vil anbefale alle å se den.


    kilde :A Few Best Men



    Show More Show Less